duminică, 14 octombrie 2012

...uhm ...what?

Vi s-a intamplat vreodata sa dati peste ceva ce va face sa ramaneti ceva de genul


Ei bine, tocmai ce am dat peste ceva ce m-a lasat fara cuvinte. Eu. Fara cuvinte. Stiu, ma socheaza si pe mine. Si faza nostima? Am experienta aceluias loc cu persoana care a reusit sa ma uimeasca. Nu pot sa cred ca am fost eu cea norocoasa. In astfel de situatii nu exista norocos si ghinionist. Refuz sa cred asa ceva.
 De ce? Pentru ca, dupa cum bine spunea Ozzy, "life sucks and then you fucking die". Iar eu (stiti bine) i don't give a fuck :)) . Except when i do.
Aberez. Stiu.
Ma enerveaza faptul ca inca nu pot sa dau o replica cat de cat coerenta (ignorati cacofonia neintentionata).

Asa ca va las cu ce a reusit Ankhu sa imi faca aceasta zi cu febra si nori, mai frumoasa.



Si ma bag la Anatomia lui Grey. Poate poate imi vin ceva idei coerente.

Hai pa (reviu)

3 comentarii:

Ankhu spunea...

Sa-ti traiasca puii de tine si fa-te bine odata. Ia cu ceai si clatite

Anonim spunea...

Si eu vreau clatite!!!! Io Motoka

Lady of wolves spunea...

Ankhule, ia mai fa niste clatite din alea bune. Ca balesc. Si sa hranesc si blonda. Hai pa