duminică, 6 noiembrie 2011

Cantarea Romaniei

No hai ca a dat boala in mine.
Cred ca nu exista emisiune care sa aiba ca subiect cantatul sa nu benoclez ochii la ea. Si sa fac misto, pentru ca nu se poate altfel.
Am zis ca daca mi-am format mana cu idolul americanilor (pastram traducerea ca sa nu ne sara unii altii in cap), stomacul meu o sa reziste si la d'alde alte formate importate de ale noastre mandre televiziuni. Va place cum o intorc din condei, nu? Stiam eu.
Zis si facut.
Apare "Romanii au talent". Zic ok, ca bagasem un ochi pe la ce e la englezi. Teapa. Mai lipsea capra in rest am avut de toate pentru toti. Sau am avut si capra? Sa castig la loto daca mai imi amintesc. Colac peste pupaza nu s-au lasat pagubasi. Mai urmeaza un sezon.
Urmeaza "Vocea Romaniei" . Norocul (sau ghinionul) a facut ca sa fiu la curent (ca a urmari e un cuvant mare) cu emisiunea cand era in plin proces de cucerire a audientelor in SUA. Varianta noastra pana acum? Praf. Ah,  si rogu-va, careva sa ii zica Loredanei sa ii schimbe hair-stilistu. Sincer. Priza are alte intrebuintari.
No pe locul 3 oameni buni se afla "Xfactor". Care au reusit aseara 2 performante. Prima a fost sa faca glume rasiste cu participantii si a doua , sa fie una dintre emisiunile care reactioneaza foarte repede la nemultimirile telespectatorilor. Culmea a fost ca prezentatorii si-au cerut scuze in urma valului (exagerez) de nemultimiri de pe twitter. Hai ca e buna si tehnologia la ceva.
Eu? Tot la Xfactor uk raman. Si la parerea mea ca daca tot importi un format, chinuie-te un pic sa te ridici la aceleasi standarde.
Mai avem de invatat multe. La capitolul organizare, prezentare, juriu, aranjament scenic, dansatori, atragere a publicului, a telespectatorilor. Faza nasoala e ca nici nu incercam macar.

No suficient cat am batut campii. In mai putin de o ora incepe EMA. Ne vedem de pe covorul rosu.

PS : Mai mult ca sigur o sa fie un post-EMA post. Nu de alta, dar o sa cante QUEEN. \o/

Hai pa

4 comentarii:

Bambu spunea...

Ei ash ,tu te uiti la Simon Cowell.

WhenYouSmile spunea...

dap, sunt total de acord, mai ales la: "Mai avem de invatat multe. La capitolul organizare, prezentare, juriu, aranjament scenic, dansatori, atragere a publicului, a telespectatorilor. Faza nasoala e ca nici nu incercam macar."
este o diferenta extrem de mare intre show-rile de la noi si cele de afara.....peste vreo 50 de ani (varianta optimista) vom putea egala ce se intampla azi...pacat

Anonim spunea...

D-acord cu tot ce spui soro, da hai ca poti mai mult! la mai multe posturi:D

Lady of wolves spunea...

Multumesc anonimule (anonimo?) :)