duminică, 28 octombrie 2012

Buna (bbrrr) dimineata

Alo.
TREZIREA.
Pai ce,e frumos? Unii la munca si altii dorm? Urat.
Urata e si vremea de afara. Nu imi place si pace, ce vreti de la viata mea? Sunt om al verii si punct. Nu m-ar deranja daca iarna ar fi pe undeva pe la vreo 25 de grade maxima. Sa se bucure si sufletelul meu.
Did zicea ieri ca ii e dor de Grecia. Rozo, taci. Ca de fiecare data cand pomeneste cineva ceva de tara aia ma apuca asa un dor de duca de as pleca si nu m-as mai intoarce. M-as rataci oleaca pe acolo. Dap. Vreo juma de an pe putin...sau mai mult? Negociem.
Este prea devreme si sunt incoerenta si probabil fac greseli de ortografie si o sa scriu fara punct si fara virgula si ma doare gatul de sambata seara si ma doare si bu...erm, nu conteaza dar am niste draci de la durere de as bate pe careva. Dar rau. Ma doare. Si as si bate. Tot rau.
Mare minune ca nu am racit sambata. Tare faina petrecerea. Reusita si cu omi deghizati in tot felul de lighioane. Pe Slender man l-am ratat nu stiu cum, dar pe piratii din Caraibe i-as fi luat acasa. Pe toti. Sa ii fac breloc (in traducere libera imi erau dragi de am murit :X ). Si sa ii dea zeii metalului sanatate lui Gelu ca a avut totul sub control si iar a facut pe bodyguard-ul. Saracul, cred ca nu mai vrea sa ma vada pe acolo, fiind a doua oara cand a stat cu ochii pe noi sa fim ok. Noroc Gelule si sa traiesti !
Ce ziceam. Naiba mai stie.
Aveam eu un drept la replica de dat cuiva si ma tot chinui de vreo 2 saptamani. Unu la mana, pentru ca trebuie sa imi aleg cuvintele. Adica fara sarcasm. Ceea ce nu stiu daca o sa reusesc sau nu pentru ca prietenii stiu de ce. Doi la mana, acum am motive sa raspund, pentru ca tocmai am aflat ceva ce chiar face sa devina personala toata povestea.
Ceea ce inseamna ca in timp ce o sa imi pun la munca neuronul obosit si cu inceput de inghet, voi o sa va beti cafeaua. Frumos asa.
Reviu. Nu de alta, dar trebuie sa va zic cum mi-am petrecut sfarsitul verii si trebuie neaparat sa multumesc catorva persoane care mi-au fost alaturi. Nu ca nu ma iubesc ele si fara multumiri publice, dar TREBUIE. Pentru ca asa zic eu.

Va las cu noua mea obsesie. Hai pa (Nu pentru prea mult timp. Ce? V-a fost dor de mine. Gura)


6 comentarii:

Linda spunea...

Mda...frig, urat...mai bine gandeste-te la ce tre sa scrii ca de vreo 2 saptamani ma amagesti...

p.s. chiar mi-era dor de gay-ul nostru din Fire

Lady of wolves spunea...

bai haios tip. pe bune. mai ca am invatat ceva miscari noi =))) demential om

elfcris spunea...

bre, pe vremuri faceai cafea cu ciocolata, frisca si alte alea ca sa ne trezesti, si acum tipi la mine sa ma trezesc da fara frisca ?:P

Lady of wolves spunea...

elfisooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrr
punem si frisca, punem punem :D
acolazi mah }}}}}{{{{ ca mi-a fost dor de tine

Unknown spunea...

parca mai imi trece si mie de frig si de cativa din nervii pe care ii am cand rausesc sa citesc ce mai bazmesti tu p-aici:)) >:D<

Lady of wolves spunea...

Evelyyyyyyyyyyyynnnnnnn
nu mai rosti cuvantul 'frig' ca daca ma scuturi un pic mai tare pica cuburi de gheata
<3