marți, 13 septembrie 2011

AIM BEC !

Hai li hai lo ding lang a ling..bah aim bec !
Hai ca stiam ca v-a fost dor de mine. Nu v-a fost? Sa va fie rusine atunci daca nu. Ca mie da de voi. Asa. ca sa stiti.
No pai cum stateam eu asa (ca tare bine e in concediu sa moara trei dusmani de ai mei) m-a lovit ceva peste frunte. Cand ma uit, palma mea. O iau si "pai bine mah, nu ti-ar fi rusine, asa, din senin? ce pusca facui?" Raspuns inteligent (ca pana si palma are mai multi neuroni decat mintea mea dimineata) "no apai, blogu?" Si (tobele va rog) iete-ma.

Ziceam ca's in concediu. Bah ca tare bine mai este. Sa ii dea al de sus multa sanatate sau oase usoare aluia care l-a inventat, ca mult bine a facut umanitatii.
Ignorati lipsa totala de coerenta, inca dorm.

Stau sa ma gandesc daca sa mai fac unu pentru linkuri si alte minuni de astea. Inca mai cuget. S-ar putea sa ma incurc in ele dar eu ma impiedic cand nu e nici o groapa asa ca nu ar fi mare diferenta.

Hai pa ca da cafeaua in foc.

PESEU : Bine v-am regasit mah !

PESEU DOI : O melodie asa, de dimineata. Gura, stiu ca e pop si inca de-al nostru, asa ca sa nu va aud. Imi place si merge dimineata . Enjoy


4 comentarii:

WhenYouSmile spunea...

faina chiesa asta :-p

Ankh spunea...

bine ca ai revenit. amu mi-e somn. dai o cafa ?

Anonim spunea...

asa, marti 13 ,welcome back:)

Ana spunea...

I love that song.