marți, 2 februarie 2010

Scurt pe doi

Intrebare:
-Ce face si anume je care este in cauza pe numele ei eu cand e suparata pe viata? Variantele de genul "fumeaza juma de pachet in 15 minute" sau "ia la palme pe primul iesit in cale" se exclud.

Raspuns:
-Se duce si-si cumpara carti.

Nu nu, nu la shopping. Apropos, asta imi aduce aminte de bancul ala.." unde se afla punctul G la femei? La sfarsitul cuvantului shopping." Si acum urmau rasete isterice si hahaha si hihihi. Yeah. Whatever. Lol. Rofl. Ala de dinainte plus mao. Ma lasi?
Cica mai nou si mai nou cel mai enervant cuvant folosit peste tot peste ocean este "whatever". Stau sa ma gandesc care o fi la noi. "Deci"? Poate fi, nu ca nu l-as intrebuinta din cand in cand. Asta ma face enervanta? Subiect de twt : to or not to?

Deci (ce ziceam mai devreme?) mi-am luat cartea asta. Zic ei pe ultima coperta frumos colorata ca este povestea adevarata a autoarei. Zaauu??? No hai sa cred pana ajung la ultimul cuvant si apoi va zic ce si cum. Deocamdata sunt un pic nedumerita. Rasfoind-o am dat peste partea in care una dintre hostesse ii spunea eroinei noastre ca pe strazile din Tokyo gasesti doar doua tipuri de barbati : ya-san (yakuza) si salaryman. Pai si restul? Restul domne????? Pai ei nu au taximetristi, vanzatori de ziare, omi normali care merg si respira??
Si cum ziceam, va lamuresc dupa ce ma extrag din neantul in care am fost, atat de brusc, aruncata.

peseu : no Ankhule, vorba lu'gigelu nostru..am fost king&queen of promise, dar degeaba, ca a durat cateva ore. Deh maica, soarta.
Lasa ca ma fac eu mare si emigrez. Dixit.

peseu2 : Brrriiittt !!! unde mi-e calutuuu???

Gata !! Doar am zis scurt pe doi. Ma duc sa cant.

Shiineeee oon youuuuuuuu craaaazyyyy diaamoonnddd ...lalalaaaa

9 comentarii:

Ankhu spunea...

nu mah, nu ca tot faci tu cumva si ne facem queens weekendu asta. AM ZIS

Lady spunea...

sper mah ! daca reusesc, ne imbatam. clar!

Janie spunea...

ne-am inteles gresit aici. EUU vreau calutz roz. dupa, mai vedem si cu tine
deci trebuie gasiti 2 calutzi.
trebuie gasita insula calutzilor.

Lady of wolves spunea...

@ Britney ofc ca tre gasita insula calutilor. pentru ca daca o gasim, gasim si caii verzi de pe pereti acolo.
hartaaa, cine a ascuns harta?????

Ankhu spunea...

Deci si deci

eu am acasa colectie de caluti. mai mari, mai mici, de plus, de plastic, cu coame si cozi luuuuungi (unii, cei care au scapat de tesalatul maimutei). Majoritatea roz. Logic.
Deci...

Lady of wolves spunea...

deeecciiiiii ti le fur !!! Brit ! sari ca a furat toti calutii de pe insula maaahh...ce ne facem?????

Ankhu spunea...

blondo care esti. la mine e in sula. duamneeeeeeee

Janie spunea...

ah, nu. trebuie sa ajungem acolo. sau ne ducem pe insula din mall? am auzit ca acolo calutzii n-au suflet :(

Ankhu spunea...

pai vezi ? la mine au suflet, doar sunt calutii maimutei. le canta, ii culca, le citeste povesti, doarme cu ei si mananca cu ei. clar, nu ?