miercuri, 29 octombrie 2008

Sunt pe drumul cel bun....cica

Nu se mai poate. Sau nu mai pot eu. Cert e ca daca nu imi iau cateva zile de concediu o iau razna mai rau decat sunt acum. Daca am ajuns ca in momentul in care beau cafea sa le dau si pantalonilor sa bea, cred ca e un semn de la cel de sus (ca trebuie sa nu le mai dau cafea, ca de renuntat la cafea este exclus...deja o beau ca pe apa). Sper sa nu incep sa le dau hainelor sa fumeze ca atunci chiar e grav.

Si caut o hartie de doua zile si zau daca stiu pe unde naiba am bagat-o. Undeva bine tot e pusa. Cred ca o sa incep sa ofer recompense pentru lucrurile pierdute ca vad ca nu se mai poate. Lecitina degeaba iau, poate de la doua tiruri in sus sa inceapa sa aiba efect.

Si toate zilele parca sunt marti 13. Nu ca as avea ceva cu numarul asta, chiar imi place, da parca prea se aduna toate. Ieri imi venea sa bat pe cineva. Da rau de tot. Pe la ora 11 ma gandeam ca mai bine fac eu o cerere din aia (nu ma de demisie, din cealalta) si sa plec si eu un pic...cam vreo 3 luni asa..prin alte zone pentru relaxarea neuronilor afectati de trafic, termene, poluare si criza economica. Nu ca m-ar da peste cap criza asta a lor, ca am si eu crizele mele, da traficul chiar ma enerveaza si scoate din mine si ultima farama de rabdare ascunsa. Cum e ma posibil sa fac o ora juma pana la munca?? Pfffuaaaa, incredibil domne !

Roza ar fi mandra de mine, ieri am reusit sa ascult toata discografia pinkilor..de doua ori chiar. Da, iar nu pot sa dorm. Deja am numarat toate oile din europa, toate vacile nebune din anglia, am verificat pib-ul indiei (ziceam ca am probleme cu criza economica? cine, eu?) si tot nu pot sa reusesc sa pun si eu geana pe geana cateva ore. Poate daca pun geana peste geana? Asta nu am incercat.

Si hartia aia tot nu stiu unde e. Da bine ca am niste scoici pe masa, ma mai uit din cand in cand la ele si ma fura doru de mare si de plaja (doruleeee, da-mi pace ma !). Adica, cafea e (este ca ambele filtre sunt pline ochi), tigari sunt (in numar nelimitat sistem turbo), scoici este (ca sunt sub 50, da?? ca eu stiu a vorbi corect gramaticaliceste, da?), numai concertul de luni nu a fost. Da lasa ca va fi cel de sambata, asta daca gasesc bilete. Intai sa aflu daca si unde si cand s-au pus in vanzare.

Mda, cred ca sunt pe drumul cel bun. Si sa nu uit, Ankhuleeeeee, ai heit iu maaaaa !!!!!!




22 comentarii:

Unknown spunea...

of of, si spui asa in gura mare la tata blogosfera, mah ?

ai uitat sa numeri puii cu gripa aviara, da ?
13 e numar norocos, da ?

}}{{

Lady of wolves spunea...

Ankhuleeee }}}}{{{{
ioi, uitai de aviari..da mai exista ma? avaiara, ca pui mananc si eu :))

}}}{{{

absolut, e cel mai norocos ;-)

Anonim spunea...

Să numeri borcanele cu dulceaţă din cămările oamenilor.
Acu' mă enervai şi io, unde-ai pus hârtia aia?

Anonim spunea...

moaaaaaaaaaaaa cine a revenit. tu scrii o data la doua luni, ma??? ziiiii!!!! o sa gasesti hartia aia, zic eu si vezi cu cafeaua ca cica "micsoreste" sanii. se zice, doar. pup la tine.

Oana spunea...

:)))))

Mah sisule... stiu ca suna ca dracu'n praznic da concediu de stat acasa s-a dovedit deseori a avea reactii adverse, diametral opuse asteptarilor starii de bine.

Mai bine te rezervi pentru Rev... :D :D :D
}}{{

pup fetili in ordinea numerelor de pe tricou

Anonim spunea...

@ skyrain : a nu, iar incepi cu bunataturile??? tu vrei sa salivez in loc sa dorm???? nu stiu ma unde am pus hartia aia, dar daca o gasesc va anunt ! :P

@greenoasa : am revenit ma! ca sa raman de data asta :P. cat despre cafea...lasa, sa micsoreze, noi sa fim sanatosi !! pupici greenule

Anonim spunea...

sisuleeeeeeee }}}}}}}{{{{{{{
asa e sa stii, cand sunt in concediu parca as veni la munca :)))))

dap, ma pastrez pentru revelion ;-)

pupi sisule }{

Unknown spunea...

pentru rev, pt rev, dar cu mine, daaaaaaaaaaaaaaa ? hai maaaaaaaaaaaaaah, asa-i ca viniti ? cu sise si ce mai trebuie ? asa-i? asa-i ? (spuse ea, cu ochi duiosi si gene clipicioase)

peseu: hartia, cat e hartia ?

Anonim spunea...

da mah! venim !!! stii cum e cu ai grija ce-ti doresti,da?? :)))))))))

peseu 2 : nu cat e, UNDE e :))))

}}}{{{

Anonim spunea...

intoarce un pahar cu fundu'n sus si striga in gura mare "scoate drace ce-ai furat ca te duc la spanzurat" asa. nu-ti garantez gasirea hartiei dar o zi libera cred ca vei primi . daca faci asta joia pui de/un vikend de trei zile la munte unde iti incarci bateriile.
daca nici asa nu merge da o fuga in brazilia la abadjania si sigur se rezolva:D
salutam!:)

Anonim spunea...

oagaaaaa }}{{
da da, cred ca in curand asa o sa fac :))))..da nu garantez ca o sa primesc o zi liber..ci un drum la balaceanca :)))
desi brazilia aia suna mult mai tentant (zise ea cu ochi visatori)

pupam oaga

Anonim spunea...

Mda, ce pot sa zic...ai numarat vacile nebune (inca nu ai innebunit?!), oile, urmeaza sa te apuci de borcanele de dulceatza, de puii aviari, da' lupii nu te-ai gandit sa-i numeri...sa vezi si tu cati frati si surari ai!!! :D

Partea cu concediu...hmmm, nu stiu ce sa zic! esti destul de agitata acum, de ce ar trebui sa fii si mai agitat?!...cu siguranta nu vei avea stare in concediu.

Cred ca cea mai buna solutie e aia cu oprirea pamantului...ca zau m-ai ametit si pe mine!!! deci sa faca cineva un pustiu de bine sa opreasac pamantul asta ca Lady are nevoie de o pauza!!!

Bre, PAUZA, tu stii ce inseamna PAUZA?!

Haidi ca te pupa fata :*:*:*

Anonim spunea...

Bubuleeeeeee, daaaaa, o pauza !!! chiar ca am nevoie. lupii i-am numarat, sunt 123.767 si asta numa din partea matusii...vrei sa mai continui???
pupam Bubuuu }}}}{{{

Anonim spunea...

lupi, stai linistita, la mine e invazie de pisici negre l asa ca fara sa vreau cred ca o sa ma imprietenesc cu ele :)
si nu le mai da cafea pantalonilor, ca poate te dau in judecata, zau asa :)

Anonim spunea...

Mă, da' hârtia aia găsit-o-ai? Că punem mână de la mână şi venim s-o cotăm... Io duc dulceaţă şi beu cafea. Glumesc mă.

P.S. Da' măcar ţi-i bună la ceva hârtia ceia?

Anonim spunea...

@elfu minune : pai nah, dau si eu ce pot, in cazu de fata cafea :P
ia da tu incoa pisicile alea negre la mine ca ti le fac lupii mei albe !
}}{{

@skyrain: nu am gasit-o mah :(...si cam era importanta....propun sa veniti cu dulceata de nuci verzi. dau eu cafeaua :D

Anonim spunea...

hehe, intotdeauna te poti baza pe lupi atunci cand puterile magice ale elfilor sunt in vacanta
hug mare

diddle spunea...

minte evergreen in leg cu cafeaua aia ca io deja nu aveam sani inca de la inceput si la cata cafea beau trebuia sa am doo gauri deja dar nu am.

beti cafea cu incredere. injectati-va :)))))

permite-mi sa rad de tine, si eu tot o ora jumi fac de acasa pana la job, ca nah.. pana ma intorc pe partea ailalata, pana ma uit pe geam din pat.. pana gasesc papucii de casa, pana ajung la BIROU tot se face ora :)))))))

:P:P:P taci ca e bine, o sa ajungi cineva si io o sa fiu asistenta personala si o sa traiesc pe munca ta, pls.

lady, tu chiar lucrezi mai, te invidiez. hai ca poti.

bine stiu ca a trecut de cand ai scris dar mi era lene sa comentez atunci :P

>:D<

Anonim spunea...

munca e pentru obami si tractoare;sunt reachable pe undernet,#blogheri, nick Univers4l650D

Buburuza magica spunea...

Poate reusesti sa mai scrii si tu ceva pe aici. :)..Te pup si-ti urez un an nou cat se poate de bun...si sa ne vedem in septembrie 2009 stii tu unde ;)

Lady of wolves spunea...

@ Did : da mah, ma fac eu mare si bogata si te las sa fii ce vrei in firma mea, e bine asa? }}{{

@ anonim : no bene, apoi atunci mi's un blogher obam? hmm..asa sa fie. bine ca sunt altii smecheri si nu au nevoie sa munceasca..

@Bubu : da bubule, asa sa fie !

pupici tuturor si un an nou plin de bucurii si impliniri !

Buburuza magica spunea...

mi-ai promis ca o sa vad activitate aici...si?!...si pauza, lipsa, ai dat bir ci fugitii...pai nu asa se face mai zuzule!! :)