miercuri, 26 martie 2008

One of those days...

Mda, doar una din zilele acelea in care iti vine ori sa-ti iei lumea in cap, ori sa-i dai dracului pe toti, ori sa ii iei la bataie. Una din ele. Sau de ce nu, toate combinate..cred ca ar iesi un cocktail pe cinste.
Mi-e frig. Si vad ca ma incearca iar o raceala din aia minune, mda, de bine ce de abia imi trecuse.
Printre dintii stransi imi vine sa scuip tot ce am pe suflet.
In gura simt gust de venin si fiere. I-as lua pe toti la palme. "Iti interzic sa.." da bine ma, interzi-mi tu multe, ca nu mai am mult si o sa explodez in curand. Si atunci sa te tii.
Tusesc, a naibii tuse ! Simt plamanii cum pulseaza in mine. Fiecare tuse ii ridica din ce in ce mai mult catre gat. Bun asa. Nu-i nimic, mai bag un fum de tigare, ca ce naiba, doar nu-mi mai pasa de nimic.
Totul straluceste in jurul meu. Iote, filtrul de cafea parca e mai curat in dimineata asta, si parca are alte forme. Si cana, cana de ce are profilul accentuat? Cred ca incep sa o iau razna.
Prea multe griji, prea multe lucruri negative in jurul meu. Si eu prea proasta ca le bag in seama si ca ii bag in seama pe toti. De ce nu m-or lasa unii sa ma concentrez numai pe persoanele care conteaza pentru mine nu inteleg.
Ii vad atat de infipti acolo unde sunt ca simt iar gustul de sange si otrava pe limba. Si as vrea sa musc, as vrea sa-i doara, as vrea sa le demonstrez cat de mici sunt in realitate.
Dar nu inca.
Mai astept. Doar putin. Si parca presimt ca in momentul in care o sa incep sa vorbesc...sa se fereasca din calea mea !

5 comentarii:

Anonim spunea...

hihihi ce as vrea eu sa te vad izbucnind odata. cu flacari in ochi si turuind nervoasa tot ce ai adunat. :P feriti-va de furia lupoaicei, e ea blanda, dar cand o calci pe coada...
}}}{{{ dearest, bitchy, da ?

Oana spunea...

Ard in flaaacaaarrriii
Ard in flaaacaaaarrrriiii

si ca sa-l citam pe un mare om, cu un mare caracter: KK-te pe toti!!
:))
}}{{

Lady of wolves spunea...

@ Ankhu : da, cea mai bitchy. stai ca nu mai am mult si presimt ca o sa izbucnesc :)) te chem sa vezi vulcanu in actiune :P
@ sisu : da da, cu K mare :P
}}}{{{

diddle spunea...

bine ai venit ma!

Anonim spunea...

didloshenieeeeeeeeeeeeee, bine v-am gasit !!!!!!!!!!!